tisdag 9 augusti 2011

Mina Mål 100 dagar

Under de kommande drygt 100 dagarna kommer jag att lägga ner mer fokus på träningen i form av styrketräning, löpning/promenader. Jag har ju lite problem med min höft sedan 3 v tillbaka och går hos naprapat för att få rätsida på detta. Min förhoppning är att kunna börja med löpningen inom 2 v. Tills dess så promenerar jag. Efter dessa 100 dagar kommer jag vara så inne i träningen at jag fortsätter i samma anda. Det är ETT av målen. Mitt mål med löpningen är att ta milen under 60 min. Styrketräningen: att få in rutinen att verkligen ta tag i den minst 3 dagar/vecka.

Kostmål: Att fortsätta äta lchf. Undvika yoghurt frukostar till vardags och inte äta lchfgodkända efterrätter. Dra ner på mejeriprodukter till max 2 dl/dag. Jag kommer ha 2 st planerande "avsteg" under perioden. Det är den kommande kräftskivan den 20:e aug och min sambos 40 års fest i oktober.

Förebilder




Mina startmått

Vikt: 67 kg

Lår: 62 cm
Över knä: 45 cm
Vader: 34,5 cm
Stuss: 108 cm
Mage: 89,5 cm
Midja: 76 cm
Överarm: 28 cm










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar