söndag 9 september 2012

Fullt upp i veckan!

Här var det dött på bloggen. Har inte haft nån tid över denna vecka. Onsdag öppethus här hemma med Living and Room. Jag jobbar som konsulent för Living and Room och nu har höst/vinter säsongen precis dragit igång. Så kul! Torsdag: visning med living i surahammar. Fredag: förbereda lördagens mässa. Lördag: homepartymässa hela dagen. Och så har jag varit förkyld i veckan så jag har inte kunnat träna något. Men nu är jag bättre så jag hoppas att jag kan köra ett pass imorgon. Idag har jag och Måns tittat på Trassel och myst massor. Här kommer lite bilder ifrån mässan igår:
 


 
Kika gärna in på Living and Rooms hemsida. Vill du vara värdinna för en visning eller köpa något ur vår fina katalog så är det bara att maila mig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar