lördag 11 oktober 2014

Svullen mage & Lunch


Helt galet vad svullen jag är i magen efter operationen. Ser ju gravid ut;) Mätte magen på skoj för att se hur svullen jag var igår. Den visar 10 cm plus så det blir mysbyxor ett tag till. Märker att jag blir mer svullen om jag är uppe och rör på mig mycket. Men det är ju så svårt att vila och ligga still. Jag är så van att röra på mig så jag blir så rastlös av att vila. Men jag måste blir bättre på det. Igår hade jag så ont pga svullnaden så idag har jag tagit det mycket lugnare. Resultatet av det har blivit att jag inte är lika svullen. Så vad har jag lärt mig av detta. VILA! Fast inte hela tiden. Jag måste hitta en bra balans.



Till lunch idag blev det kycklingsallad med riven ost. Sjukt gott med vitlökssås till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar