fredag 13 mars 2015

Mot Stockholm och BBC2015


Tänk vad tiden går fort. Senaste inlägget jag skrev var den 17 februari. Jag lovar att det kommer komma inlägg oftare. Idag bär det av till Stockholm för en heldags shopping och imorgon är det BBC2015! Det ska bli så roligt. Det är 3.e året jag är med och ska jag vara ärlig så var det bland det första jag jag blev orolig för att inte kunna vara med på när jag fick mitt cancerbesked. Jag visste inte hur jag skulle må, om jag skulle vara mitt uppe i en cellgiftsbehandling, eller om jag ens skulle leva. Men jag både lever och tränar för fullt. Jobbar heltid och ser positivt på framtiden. Jag har fått sån motivation till träningen. För om cancern skulle komma tillbaka så ska kroppen orka fajtas! När jag anmälde mig till BBC så visste jag inte hur långt jag skulle ha kommit i träningen så jag vågade inte anmäla mig till så många träningspass som jag brukar. Så det blir 4 st föreläsningar och 2 träningspass imorgon. Om det är någon av er läsare som ska till BBC så kom gärna fram och säg hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar