onsdag 28 januari 2015

Dagens middag och träningspass


Idag blev det lasagne till middag. Det var så längesen jag gjorde det och Måns har längtat efter sin favvorätt. Så idag blev det äntligen av. Det tar ju sin lilla tid att göra lasagne. Jag vill gärna att köttfärssåsen ska puttra 1-2 timmar innan lasagnen läggs ihop. Sen ska plattorna göras och ostsåsen. Så jag vill ha bra med tid när jag gör det och idag kom vi hem vid kl 14 så då passade jag på.


Sista veckan med halvtid och det ska faktiskt bli kul att gå upp på heltid. Känner att jag är redo för det nu. Jag har läkarintyg på sjukskrivning 50% februari ut egentligen men jag känner att det funkar så pass bra så jag testar heltid fr måndag. Träningen idag blev ett helkroppspass på gymmet efter jobbet och det gick så bra. Det är en sån härlig känsla i kroppen när man känner att man blir starkare och starkare för varje vecka.


1 kommentar:

  1. Mmm...så gott med lasagne! :)
    ha en fin helg!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera