lördag 18 oktober 2014

Promenad med Måns



Idag tog jag och Måns en promenad ner till Schysst ekobutik som ligger på Öster Mälarstrand här i Västerås. En hel butik med bara ekologiska saker, himmelriket för mig. Bor ni i Västerås tycker jag absolut ni ska besöka den. Vi passade på att fylla förrådet med bla te och kokoschips. Måns fick en klubba, det är ju lördag och han får lördagsgodis. Inte mängder utan något litet brukar han få ibland. Vi har alltid nötter och mörk choklad hemma så han brukar nöja sig med det. Men ibland vill han ha "riktigt godis" och då väljer jag ekologiskt till honom. 


Vi passade på att ta en lite längre promenad när vi skulle gå tillbaka så promenaden slutade på 4 km. Jag märker att det går lättare och lättare att gå för varje dag och idag var jag inge svullen efteråt heller. Skönt att lymfbehandlingen ger resultat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar