måndag 29 september 2014

Maskotar


Imorgon är det dags att åka till Linköping. Jag blir inskriven kl 11.00 så det blir att starta vid kl 8 härifrån. Vi kommer få träffa läkaren som ska operera mig och får då veta hur de kommer utföra operationen. Antingen blir det ett snitt i magen vertikalt eller diagonalt, eller titthål. Jag hoppas på titthål och sist jag var där så sa de att jag var en bra kandidat för att få det. Så vi får hålla tummarna. Operationen blir på onsdag förmiddag och kommer ta 2-4 timmar.

Jag har fått flera maskotar av vänner och familj som självklart kommer vara med mig så de är nerpackade i väskan:) Igelkotten är ett sånt där värmedjur som man värmer i micron. Den luktar gott av lavendel. Värme är ju bra smärtstillande så den kommer användas väl tror jag. Övriga saker som jag packat ner är myskläder och bok. Datorn kommer jag inte ha med mig så det kommer inte bli några inlägg på några dagar. Men jag kommer försöka uppdatera på instagram så följ mig gärna där @rosachoklad

Jag hoppas att jag får komma hem på fredag och så fort jag orkar kommer jag att uppdatera er här.

Önska mig lycka till:)

3 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar för att allt går bra och önskar dig Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra idag! Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera