torsdag 7 augusti 2014

Operationen gick bra

 Jag har varit jättetrött igår och idag så jag har inte orkat skriva något tidigare. Operationen igår gick bra. Det var jätteläskigt när jag sövdes bara. Har ju aldrig blivit sövd tidigare så jag visste ju inte hur det skulle gå till. Jag fick andas in en "gas" som stockade sig i halsen och jag fick svårt att andas. Men efter 2 inandningar så sov jag så fort gick det iaf. Igår hade jag ganska ont, typ mensvärk x3 plus att jag hade som eftervärkar när man fött barn. Jag blöder en del men har fått blodstoppande tabletter som jag tar vid behov nu under de första dagarna. Idag har jag inte haft lika ont. Men när jag tog en kort promenad med min syster kände jag att värken kom tillbaka lite så det var bara hem och vila igen. Jag måste vänta 1-2 veckor innan jag får svar ifrån läkaren om hur det ser ut. Har de fått bort allt? Slipper jag cellgifter? Det kommer bli en låååång väntan...... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar