tisdag 24 juni 2014

Dagens träning och mat


Min träningsdag blev inte som jag planerat. Jag hade tänkt att springa 8 km men efter drygt 2 km så hände något. Jag var så nära att trampa på en orm i spåret. Med min ormrädsla så flög jag upp i luften och vred till nacken på nåt sätt. Det slutade med att jag fick avbryta löpningen efter att jag försökt fortsätta. Jag kunde inte vrida på huvudet till vänster alls. Arg som ett bi och med tårarna rinnande av ilska och smärta fick jag gå tillbaka. Men jag tänkte att nånting måste jag ju kunna göra. Ofta hör jag folk som vilar helt om de gjort sig illa. Men har du ont i benen så kan du träna överkroppen och har du ont i t.ex armen/axlar/nacke så kan du träna benen. Så jag tränande benen :) Det blev 100 utfallssteg och 100 korsande utfall. Alltid något. Väl hemma så fick sambon massera mig så nu på kvällen känns det lite bättre. Hoppas det är borta till imorgon. 


Frukosten idag blev 2 skivor frölimpa med ägg och majo. Till det kvarg och kaffe.


Lunch och middagen blev korvwok med halluomi och bea. Recept kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar