onsdag 28 maj 2014

Hemma igen:)

Jag kom ju ifs hem i måndagskväll men det har varit fullt upp och jag har varit grymt trött så jag har inte orkat blogga innan. Resan till Barcelona var i alla fall helt underbar och jag vill dit igen. Maten var god och jag åt mycket mer kolhydrater än vad jag brukar så magen har väl varit lite sådär. Men nu är det tillbaka till normala rutiner och det är så skönt. Har dock en grym huvudvärk nu när tömning av kolhydrater i kroppen pågår. Bjuder på några bilder från resan nu men det kommer komma fler i ett annat inlägg senare. Nu ska jag försöka sova bort huvudvärken.


Jag och Marko


Hop on hop off bussarna är riktigt bra för att få en bra överblick av stan.


Sangria är ett måste om man är i Spanien.


Hittade en liten ödla i Park Güell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar