måndag 28 april 2014

Nackspärr


Ja det blev ingen bra start på denna vecka för min del. Vaknade i morse och kände att jag var stel i nacken och höger axel. Jag måste ha sovit i någon konstig ställning. Har känt av det förut ibland att jag har blivit lite stel men det har försvunnit efter ett par timmar. Men idag har det bara blivit värre. Jag kan knappt vrida huvudet åt höger och huvudvärken har kommit smygande också. Suck! Vi har en naprapat på jobbet som jag försökte få en akuttid hos men han var ledig denna vecka. Så typiskt! Jag blir så nedstämd när jag är sjuk eller skadar mig så när jag inte var långt ifrån tårarna på jobbet så åkte jag hem. Nu sitter jag med varm vetekudde och väntar på att sambon ska komma hem. Han får massera försiktigt så får vi se om det släpper lite. Nu håller jag tummarna att det försvinner fort.  

1 kommentar:

  1. Aj då! Hoppas, hoppas nacken blir bra snart!
    Krya på dig!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera