tisdag 18 mars 2014

Blogger Boot Camp 2014

I lördags var det alltså dags för årets upplaga av Blogger Boot Camp. Förra året var första gången jag var med och jag har längtat till denna gång ända sen dess. Det är så sjukt roligt! Jag älskar allt! Arrangörerna, passen, föreläsningarna, instruktörerna, deltagarna, sponsorerna, allt!:)


Syrran och jag väntar på att allt ska börja.


Första passet var: förbättra din löpteknik med Malin Ewerlöf Krepp och Holistic(utomhus). Kanonpass och jag gillar Malin jättemycket.

Bilden lånad av uppochhoppa.se och träningsevent.se

Pass 2 var en intressant föreläsning: Träna smartare, inte hårdare med Jakob Richloow


Pass 3 var grymt jobbiga och roliga Walking bad med Lovisa. Träningsvärk är bara förnamnet, jag kunde knappt gå i söndags och måndags:)


Till lunch blev det god sallad.


Pass 4 var KettleWorX, ett gruppträningspass med kettlebells

Bilden lånad av uppochhoppa.se och träningsevent.se

Pass 5 var meditation - kropp, sinne, energi och medvetande. Riktigt intressant och något jag kommer försöka utföra regelbundet.

Bilden lånad av uppochhoppa.se och träningsevent.se

Pass 6 var Flow and Grace med underbara Jessica Clarén



Vi fick en välfylld goodiebag också:) Stort tack till Sodastream, Holistic, Safe Education, Casall, GainomaxDalblads, Superfruit och Fazer 


Bilden lånad av uppochhoppa.se och träningsevent.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar