tisdag 25 februari 2014

Vab & Hemmaträning

Ja det är ju vabruari så man är ju inte förvånad. Men jag trodde faktiskt att vi skulle klara oss när vi gjort det så pass länge. Men det hostas och snoras hej vilt här hemma just nu. Måns har hostat lite enda sedan han kom till mig i fredags men igår kväll och under natten har det blivit värre. Så min semesterdag idag fick övergå i vab istället. Måns tackade nej till isglass imorse och det är verkligen tecken på att han inte är ok. Så vi varvar Harry Potter spel, spel på datorn och film idag. Jag hade ju tänkt att vi skulle vara ute på björnön idag och att jag skulle passa på att springa lite men det fick bli hemmaträning istället när Måns spelade på datorn.


Träningsoutfit: linne soc, byxor Kappahl, handskar Casall, strumpor gococo, skor merrell


Mina träningskompisar idag:)

Passet idag blev:

10 st Axelpress m rotation framåt(såg lofsan göra övningen så jag ville testa)
10 st Axeldrag m kettlebell
10 st flyers
10 st enarmsrodd
10 st dips mot vardagsrumsbordet:)
20 st utfall
10 st höftlyft m fötterna på bordet
10 st höftlyft m fötterna i golvet
10 st GTO

x3 varv

Nu ska jag och Måns se 2:a Narnia filmen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar