söndag 19 januari 2014

Söndagsträning



Jag och Marko stack till gymmet innan lunchen idag för ett litet söndagspass. Det är inte så ofta vi tränar på gymmet tillsammans då jag oftast är där på morgonen och han på eftermiddagen. Men ibland på helgerna har vi möjlighet att träna samtidigt. Vi ställde oss båda på crosstrainer för lite konditionsträning idag. Jag började med 1 km uppvärmning sen körde jag intervaller där jag gav allt i 30 sekunder och vilade(körde långsamt) 30 sekunder 10 gånger, 5 minuter nedvarvning. Efter crosstrainern blev det plankan(tabata intervall), rygglyft, crunches både sneda och raka. Ja och mina 50 burpees också såklart:)

Väskan är packad och redo för gymmet imorgon innan jobbet igen. Matlådor för både frukost och lunch är också fixade. Så nu blir det slappa resten av kvällen:)

Ha en trevlig söndagskväll! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar