måndag 18 november 2013

Simskola & Middag


Idag var det dags för simskola för Måns igen. Eftersom jag var hemma idag kunde vi åka till badhuset lite tidigare. Måns fick leka av sig ordentligt innan skolan började medans jag satt vid bassängkanten. Det märktes att jag inte är helt kry än. Helt slut av att åka till skolan och hämta Måns och vidare till badhuset. Och då körde jag bil! Blir trött bara av att gå korta sträckor.


Spanade lite genom dörren när de övade ryggsim.


Kvällsmaten blev tonfisk, ägg och pesto. Tröttnar aldrig på detta, så gott!

Nej nu blir det sängen för mig så kroppen får vila sig frisk.

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att man blir helt slut av ingenting. Jag gick med sonen till skolan imorse och när jag kom hem var jag helt slut och skulle bara lägga mig en stund och vila efter promenaden... vaknade 3 timmar senare och insåg att jag nog behövde sova lite till.

    SvaraRadera
  2. Så gott med tonfisk! :) Längesen jag åt något med tonfisk!
    Ha en fin dag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Aha pesto till.....måste jag testa en gång (lr 2)

    SvaraRadera