torsdag 5 september 2013

Blossa 2013



Jag älskar verkligen glögg! Förr drack jag glögg varje dag från 1:a advent fram till julafton. Men sen jag började äta lågkolhydratskost håller jag mig till 1:a advent och uppesittarkvällen före julafton. Varje år är jag så nyfiken på vilken smak Blossa tagit fram till sin årgångsglögg. Idag skulle de avslöja smaken... Men det gjorde de inte, vad smaken är får nämligen vi konsumenter försöka lista ut själva och dela vår tolkning av smaken på deras facebooksida. Lite roligt kan jag tycka men lite besviken blev jag allt när jag inte fick reda på smaken idag som de lovat;) 

Glöggen finns att beställa från systembolaget från den 1:a oktober.

Bilden är lånad ifrån Blossa



1 kommentar:

  1. Spännande med att man själv får känna efter vad det är för smaker. Har inte provat årgångsglöggen tidigare men i år ska jag nog föröka få tag på en flaska.
    Trevlig helg!
    Eva

    SvaraRadera