onsdag 25 september 2013

Air Wick Black Edition


Förra veckan fick jag hem mitt paket från Buzzador som innehöll doftljus ifrån Air Wick. Jag är med i en kampanj där jag får testa, visa och berätta om deras nya färgskiftande doftljus Black Edition.

Nu när hösten är här så är jag en storkonsument av ljus och framförallt doftljus. Jag räknade en gång hur många ljus jag hade tända i bara vardagsrummet och det var 37 st:). 

Black Edition är vaxljus med eteriska oljor som doftar underbart när de är tända. De finns i dofterna Purple Blackberry Fig och Apple & Cinnamon och har en brinntid på upp till 30 timmar. När man tänder ett Black Edition doftljus så börjar det genast att skifta i alla regnbågens färger, det är jätteläckert! Ljusen finns att köpa i dagligvarubutiker och kostar ca 60 kr.


Här ovan ser ni några av färgskiftningarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar