torsdag 8 augusti 2013

Rasta föräldrarna



Denna vecka har jag "rastat" mina föräldrar som en kommenterade på Instagram:)(ni glömmer väl inte att följa mig på instagram;) @rosachoklad). I tisdags var pappa här och åt mat. Efter maten drog jag ut honom på promenad i 45 min. Han ville ha glass och då måste man ju få jobba lite för den eller hur?;). Han valde sen att avstå från glassen. Tänk vad lite motion kan göra:)


Idag var det mammas tur på vår "mor & dotterdag". Hon kom hit tidigt i morse och vi började med att promenera 1 mil på björnön. Jättemysigt med prat om allt mellan himmel och jord, men mest blev det matprat:). Hon har precis börjat med lchf så det blev massa prat om det såklart. Lunchen intogs på Kajen. Deras sallader är SÅ goda!:)


Dagens sallad med bla kyckling, riven ost, feta, kronärtskocka, vitlökskräm. Mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar