söndag 18 augusti 2013

Personbästa!


Så himla roligt! Idag sprang jag 4,7 km på 26.09 min! Helt galet bra för att vara mig:). Jag hade världens bästa farthållare(min sambo Marko) med mig idag. Han är ett jättebra stöd/pepp när jag ska springa på tid. Han behöver inte peppa med ord utan bara springa bredvid för att jag ska ta i det där lilla extra. 

Förra lördagen sprang jag ju 5 km på 28.25 min så jag har förbättrat min tid lite grann. Nästa helg är det lchf-loppet och jag hade ju satt 28 min som min "att slå tid". Men det vore ju grymt kul om jag skulle ta det på 26 min! Det är ju inte omöjligt efter tiden idag, eller hur?  

1 kommentar:

  1. Va kul med personbästa,tror du klarar LCHF- loppet på 26 min. Jag ska springa Tjejmilen och hoppas på en tid under 60 min då är jag mer än nöjd.
    Lycka till!
    Eva

    SvaraRadera