torsdag 29 augusti 2013

LCHF-loppet 2013



Alltså denna vecka har bara sprungit iväg. Har inte haft tid eller ork att blogga. Så här kommer en sen uppdatering om lchf-loppet som var i lördags. Följer du min på instagram(@rosachoklad) så fick du lite uppdatering under dagen. Jag hade en envis halsont förra veckan som inte ville släppa ordentligt. På lördag morgon var jag dock mycket bättre(kände typ ingenting i halsen) så jag bestämde mig för att springa loppet. Snacka om att jag var nervös när vi stod där i starten:). Men det släppte så fort vi stack iväg. Tiden slutade på 27.09 och det är jag nöjd med. Med lite "skit" kvar i kroppen ville jag inte maxa. Det arrangörerna får ta med sig till nästa år är att spärra av banan för icke deltagare. Jag fick springa och vejja för barnvagnar, hundar och gående som inte var med i loppet. Det som var toppen var att man var uppdelad i flera startgrupper med 50/grupp och 5 min mellan varje start. Då blev det inte "korvstoppning" som det blir på vårruset, blodomloppet m.m

Jag är riktigt nöjd med loppet och kommer garanterat springa nästa år också. Du hänger väl de då du också!?



Jag hade världens bästa hejarklack med mig<3







2 kommentarer: