tisdag 30 juli 2013

Födelsedag & Alfta



Igår var det min födelsedag, hela 33 år blev jag:). Dagen började med frukost på sängen. Marko hade gjort toast åt mig.


Fick bl.a dessa böcker av samma författare som Hungerspelen. De böckerna tyckte jag jättemycket om så det ska bli spännande att läsa dessa.


Jag fick också en ny kokbok av mamma. Den har jag velat haft länge så det var roligt att jag fick den. Massa goda recept, jag har sån idétorka när det gäller recept nu så den kommer väl till pass.



Fortsatte min dag med backintervaller vilket var super skönt och superjobbbigt:)



Idag var vi till mina morföräldrar som har sin sommarstuga i Alfta. 3,5 timmar enkel resa så vi har spenderat mycket tid i bilen idag. Alltid lika roligt att vara där och stugan är så liten och söt:) 1 rum och kök är den men stor tomt och uteplats har de. Vi grillade kött med div tillbehör och åt nyplockade hallon till efterrätt. 

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Verkar som du haft en riktigt härlig dag!
    <3

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Åses bok är jättefin och inspirerande. Har inte lagat något ännu ur den, men det är bara en tidsfråga. :)

    Ska kolla upp de där böckerna. Jag gillade verkligen Hungerspelen.

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! De där böckerna måste jag genast kolla upp! Jag fullkomligt älskade hunger games.

    SvaraRadera