torsdag 18 juli 2013

En underbar dag hos mamma

Idag åkte jag och Måns hem till mamma över dagen. Så himla mysigt att vara där. Mamma och hennes sambo bor i ett stort hus med en underbar trädgård. Det var rena lyxen att få träna där:). Jag började med att springa en runda, mamma följde med på cykeln. Vi fick en trevlig pratstund, två flugor i en smäll så att säga:). När vi kom tillbaka körde jag lite övningar på gräsmattan och använde mig av det som fanns i trädgården som redskap. Brunnen var perfekt att göra dips med och i gungställningen blev det hängande rodd t.ex. 


Måns fick åka gräsklipparen med mammas sambo och sparka fotboll under tiden vi tränade.


Dips 


Utfallsgång



Mamma har en sån fin trädgård. Jag är inte ett dugg avundsjuk ;)


Pustar ut efter passet.


Hon bjöd på mumsig mat också. Grillad lax med goda tillbehör.


Jordgubbar, grädde och kaffe till efterrätt:)
En perfekt första dag på semestern<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar