torsdag 11 juli 2013

5 km löpning & Pizzamix



Har precis kommit hem från en liten löptur på björnön. Det var riktigt tungt, benen kändes som bly och de 3 branta backarna i spåret höll på att ta livet av mig. Men jag överlevde:). 5 km blev det och jag kände ingenting i höfterna så jag är så glad!


När jag kom till jobbet i morse låg denna på mitt skrivbord:). En snäll kollega som gett upp lchf mer eller mindre gav mig den. Jag blev jätteglad! Har inte testat pizzamixen ifrån lchfklubben tidigare så det blir spännande. Nån av er som testat?



2 kommentarer:

  1. Pizzamixen från LCHF-klubben är jättebra och smidig eftersom man bara rör ihop. :)

    Låter jobbigt med backar. Själv bor jag på "slätten" (Östergötland) så några enorma backar har vi inte. Den lilla, lilla sträcka jag hittills sprungit är nästan helt plan... bra början för mig. :)

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt med en liten present! bra kämpat att springa! Det känns så skönt efteråt.

    SvaraRadera