torsdag 6 juni 2013

Nationaldagen i bilder


Vi har haft en sån skön och underbar dag idag. Den har bestått av sol, lek, träning, slappa och massa mys. Här är vår dag i bilder:


Frukost: ryskyoghurt, tranbär, banan och massa nötter. Till det vatten, te och kaffe:)



Efter frukosten blev det lek, sol och slappa på björnön.


D-vitamin:)


Måns tyckte det var jätteskönt att bada. Men jag är en riktig badkruka så jag höll mig på standen.


Lunchen intogs på max. Jag åt en trippel cheese i salladsblad, minimorötter, ramlösa. Lyxade till det med 2 mozzarellasticks också.



Efter lunchen blev det hem och slappa på balkongen några timmar.


Jag slogs mot myggen i björnöspåret. 3 km löpning plus backintervaller blev det.


Undertiden jag tränade var Måns och Marko vid björnöbryggan och fiskade. Eller ja, Måns tränade på att kasta och hoppades på fisk men tyvärr blev det ingen fisk idag.


Jag mötte upp dem vid bryggan efter intervallerna och pustade ut lite innan vi åkte hem och åt kvällsmat.


Tänk om alla dagar kunde vara såhär<3

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag ni har haft! :)
    Ha en fin fredagskväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dag. Ledigt och fint väder gör så mycket. :-)
    Kram

    SvaraRadera