fredag 23 november 2012

Tråk Tessan!

Gud vad tråkig jag har varit de senaste veckorna. De få inlägg som kommit har bara handlat om trötthet, sjukdomar och allmänt tråk! Nej nu får det bli ändring tycker ni inte? Jag är iaf friskt nu så imorgon blir det löpning. Som jag längtat! När man inte kan springa så märker man hur mycket man saknar det, älskar det!
 
 Jag har dragits med en grym huvudvärk i över en vecka så idag blev det synundersökning. Det visade sig att de glasögon jag har är för svaga. Ögonen har fått anstränga sig mer så det är inte så konstigt att huvudet sagt ifrån. Så nu är nya glasögon beställda och kommer om några veckor.
 
Nej nu blir det fredagsmys!
 
Ha en trevlig kväll!
 

1 kommentar:

  1. Trevlig helg! Skönt att huvudvärken berodde på glasögonen, det går ju att göra något åt.

    SvaraRadera