torsdag 13 september 2012

Ben, mage och rygg i dag

 
Det har blivit många inlägg om träning på senaste tiden. Hoppas ni tycker det är ok? Jag kommer iaf fortsätta med det. Min förhoppning är att kunna inspirera er lite också:). Och skriver jag här så blir jag peppad att fortsätta och utvecklas. Det ska var lättillgängligt och gå fort att träna tycker jag. Tränar därför bara hemma med min egna kropp som redskap nu i början. Sen kanske jag börjar ta mig till gymmet(har tillgång till ett gratis via jobbet). Har aldrig gillat att träna på gym så därför börjar jag hemma:). I tonåren höll jag på med hästar så då fick jag träningen av att mocka skit och rida. Det var många år sen jag sluta med det och har nu hittat löpningen istället, och lättare styrketräning som sagt.
 
Idag blev det ett pass med fokus på ben, mage och rygg. Utfallsgång(60 steg), knäböj(3x10), plankan(tabata intervall), crunches(sneda och raka, sammanlagt 110 st), rygglyft(3x20).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar