söndag 17 juli 2011

Jag lever!

Jag har bara haft semester och därför inte bloggat. Har endast loggat in på datorn och kollat mailen en gång/veckan. Så det blev semester för datorn också:) Men imorgon börjar jag jobba igen och då är det tänkt att bloggen kommer att uppdateras oftare igen. Vad har jag gjort på semestern då? Slappat! Inte bara men mycket. Jag hatar att ha hela semestern uppbokad med saker som man måste göra, åka till och liknande. Då är man ju inte utvilad när man sen ska börja jobba. Nej vi hade två inbokade miniresor under vår semster och det räckte. Sen har vi bara varit hemma och tagit dagarna som de kommer. Badat, grillat, tränat och bara njutit av ledigheten. En av våra miniresor var till Åbo. Vi var där i 3 nätter och besökte mumindalen en av dagarna. Jag älskar mumin och det var en lika stor upplevelse för mig att se alla figurerna som det var för min son Måns:)

Jag och mumin:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar